Klantenservice

Verzending & Bezorging

Verzending

Bij Premiumwereld gaan we met de grootste zorg om met onze producten. Dit geld ook voor het versturen. Alle goederen worden op een zo goed mogelijke manier verpakt en verstuurd. Heeft u vragen over uw levering, de manier waarop uw bestelling verstuurd wordt of wanneer u de bestelling mag verwachten. Dan vindt u wellicht hieronder een antwoord. Staat uw antwoord hier niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Meer lezen >

Na het plaatsen van uw bestelling zijn er een aantal stappen die ondernomen moeten worden. Bij bedrukte artikelen moeten we het artwork dat u heeft aangeleverd controleren, de digitale proef ter goedkeuring maken en uiteraard de artikelen bedrukken en versturen. Van alle stappen houden wij u op de hoogte en dan goedkeuring van de digitale proef gaat de levertijd in die op onze site vermeld staat. Wilt u toch weten wat de actuele status van uw bestelling is? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Bij Premiumwereld hebben wij onze dienstverlening opgesplitst in twee onderdelen. Werkkleding en relatiegeschenken. Uiteraard kunt u ze wel samen bestellen maar de voorwaarden zijn anders. Relatiegeschenken versturen wij altijd gratis mits anders aangegeven zoals bij kerstpakketten. Omdat bij werkkleding ook vaak één kledingstuk wordt besteld worden hier wel verzendkosten berekend. Hieronder een overzicht:

Relatiegeschenken Altijd gratis
Werkkleding < € 250,00 € 9,95
Werkkleding > € 250,00 Gratis
Combinatie relatiegeschenken en werkkleding Altijd gratis

Veel van onze artikelen bedrukken wij zelf en versturen wij vanuit ons magazijn in Veldhoven. Wij versturen standaard met DHL. Echter zijn er ook bepaalde artikelen die we niet zelf kunnen of mogen bedrukken. Deze worden dan verstuurd met de vervoerder van onze partner. Indien bekend krijgt u altijd een track en trace van ons.


In veel gevallen komt de bezorger de volgende dag terug. Mocht dit niet het geval zijn dan zal het pakket op te halen zijn bij een servicepunt van de desbetreffende vervoerder.


Contact met Job Moeite met kiezen? Start chat

Kan ik op meerdere adressen laten bezorgen?

Het is mogelijk uw bestelling op meerdere adressen te laten bezorgen. Zo kunt u een bestelling splitsen maar ook naar uw medewerkers of klanten thuis sturen. Aan het versturen naar meerdere adressen zijn extra kosten verbonden. Neem contact op met onze klantenservice voor de informatie en de meerprijs voor uw bestelling.

Meer lezen >

Standaard leveren wij in Nederland en België, de prijs op onze website is inclusief levering op 1 adres in een van deze landen. Indien u het liever in een ander land wilt laten bezorgen is dat ook mogelijk. Informeer bij onze klantenservice naar de mogelijkheden en eventuele extra kosten.


Het is niet mogelijk uw bestelling standaard af te leveren bij een servicepunt. Omdat wij enkel zakelijk leveren gaan wij er vanuit dat altijd iemand op het afleveradres aanwezig is. Mocht de bezorger toch niet kunnen leveren dan zal uw bestelling automatisch naar een servicepunt gaan wat het dichtste bij het afleveradres ligt. 


Is uw bestelling geleverd maar niet compleet? Controleer dan eerst de pakbon of de inhoud van de doos klopt met artikelen op de pakbon. Het kan namelijk zijn dat artikelen in backorder staan en nog nageleverd gaan worden. Klopt de levering niet of ontbreken er inderdaad artikelen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit graag voor u op.